PrintenToevoegen aan favorietenEmail een vriend
Klachtenregeling cliĆ«nten

Bij wie kunt u binnen De Zorggroep terecht met uw klacht?
Bent u niet tevreden over onze zorg? Of lopen zaken anders dan u graag had gezien? We stellen het op prijs als u het ons laat weten. We gaan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. Als het mogelijk is, kunt u uw klacht bespreken met de betrokken medewerker. Ook kunt u contact opnemen met de leidinggevende. Wij gaan open, respectvol en veilig met uw klacht om.


Onafhankelijke klachtenfunctionarissen

Het kan dat u eigenlijk niet zo goed weet wat u met uw klacht aan moet. Dan kunt u hiertoe informatie en advies inwinnen bij een onafhankelijke  klachtenfunctionaris. Die zal doorgaans proberen om te bemiddelen. Dit houdt in dat u advies krijgt om in gesprek te gaan met de medewerker. De klachtenfunctionaris leidt dit gesprek als onafhankelijk voorzitter. Dit betekent dat de klachtenfunctionaris in feite geen oordeel geeft of de klacht terecht of onterecht is. De onafhankelijke klachtenfunctionaris zet zich vooral in om bij beide partijen meer begrip te krijgen voor elkaar, waardoor de samenwerking beter verloopt en daarmee ook de klacht opgelost wordt.

 

De Zorggroep heeft twee klachtenfunctionarissen (foto). Bij mevrouw Carola Nijssen kunt u terecht voor klachten die betrekking hebben op de Sectoren Somatiek en Dementie. Bij de heer Vincent Pang kunt u terecht voor klachten die betrekking hebben op de Sector Groene kruis Thuiszorg. Bij afwezigheid nemen de klachtenfunctionarissen voor elkaar waar.

 

Carola Nijssen (Sector Somatiek en Sector Dementie)

T 06 14591860    E carola.nijssen@dezorggroep.nl

 

Vincent Pang (Sector Groene Kruis Thuiszorg)

T 06 14007146    E  vincent.pang@dezorggroep.nl  

Meer informatie kunt u vinden in onze folder
Klachten van cliënten
en in onze Klachtenregeling.